HTML

Maradj velünk Tapolca Baráti Kör

2008. december 7-én ismét népszavazás lesz, ahol Miskolctapolca jövőjéről kell felelősen dönteni, nevezetesen arról, hogy Miskolctapolca leváljon-e Miskolcról vagy sem.

Friss topikok

  • László: Megtudtam,hogy ide nem a helyi járat fog jönni hanem a sárgabusz!!!!Ehez mit szólnak???Ezt az Mv... (2008.12.11. 13:05) Meghívó
  • Annie: Én se értem, mire jó ez nekik... annyira vonzó lehetőség, hogy sárgabusszal járhatnak? :D (2008.12.06. 14:00) A barlangfürdő soha nem lesz "Tapolcafürdő" tulajdona!
  • Maradj velünk Tapolca Baráti Kör: Minidiktatúra avagy Leválását Előkészítő Bizottság A rendszerváltás szégyene a bizottság által ren... (2008.11.25. 10:51) Miért lenne jobb egyedül?
  • Balu: Ki a túró ez a Vanyó???!!! És milyen alapon ír alá a miskolctapolcaiak nevében???!!! Én spec nem... (2008.11.14. 21:38) Ki ismeri Vanyót?
  • Camina: Sajnos én nem szavazhatok, pedig mint tapolcai vállalkozót közvetlenül érintenek a helyi események... (2008.11.11. 19:20) Nem értem

Archívum

Meg tecccetttek őrülni!

2008.11.06. 14:38 :: Maradj velünk Tapolca Baráti Kör

Kedves Miskolciak és Miskolctapolcaiak!

Meg tecccetttek őrülni!

Végre van egy város Magyarországon, amelyik folyamtosan erősödik. Ti meg itt válásról beszéltek.
Én ugyan egy pesti outsider vagyok, de sajnálnám ha hülye emberek öncélú akcióvájá válna ez az ügy.
Őszintén attól félek, hogy a Miskolctapolcaiak éppen olyan lusták, mint én vagyok és nem fognak elmenni NEM-mel szavazni.
Így azok a karrieristák, akik Tapolca falu elszakadását akarják meg szorgalmasan elmennek. Így még a végén pár száz szavazattal tönkretesznek egy olyan jó helyet, mint Miskolc, meg Miskolctapolca.
Remélem nem így lesz.
Apropó: pestiként lehetek én is Miskolctapolca barátja???? (minden évben legelább egy hétvégét ott vagyunk a családdal)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maradjvelunktapolca.blog.hu/api/trackback/id/tr74753991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása