HTML

Maradj velünk Tapolca Baráti Kör

2008. december 7-én ismét népszavazás lesz, ahol Miskolctapolca jövőjéről kell felelősen dönteni, nevezetesen arról, hogy Miskolctapolca leváljon-e Miskolcról vagy sem.

Friss topikok

  • László: Megtudtam,hogy ide nem a helyi járat fog jönni hanem a sárgabusz!!!!Ehez mit szólnak???Ezt az Mv... (2008.12.11. 13:05) Meghívó
  • Annie: Én se értem, mire jó ez nekik... annyira vonzó lehetőség, hogy sárgabusszal járhatnak? :D (2008.12.06. 14:00) A barlangfürdő soha nem lesz "Tapolcafürdő" tulajdona!
  • Maradj velünk Tapolca Baráti Kör: Minidiktatúra avagy Leválását Előkészítő Bizottság A rendszerváltás szégyene a bizottság által ren... (2008.11.25. 10:51) Miért lenne jobb egyedül?
  • Balu: Ki a túró ez a Vanyó???!!! És milyen alapon ír alá a miskolctapolcaiak nevében???!!! Én spec nem... (2008.11.14. 21:38) Ki ismeri Vanyót?
  • Camina: Sajnos én nem szavazhatok, pedig mint tapolcai vállalkozót közvetlenül érintenek a helyi események... (2008.11.11. 19:20) Nem értem

Archívum

Meghívó

2008.11.06. 10:26 :: Maradj velünk Tapolca Baráti Kör

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://maradjvelunktapolca.blog.hu/api/trackback/id/tr28753517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

László 2008.12.11. 13:05:52



Megtudtam,hogy ide nem a helyi járat fog jönni hanem a sárgabusz!!!!Ehez mit szólnak???Ezt az Mvk.zrt-től tudtam meg!*
Ami meg a levállást illeti!Én úgy gondolom és tudom,hogy Tapolca nem tudja magát fenttartani!Miből?Van pénz Tapolcának?HÁT NINCS!!!!!!!!Akkor mit akar Tapolca egyedűl??? :) ha?Tapolcának egyedűl Miskolc nélkül nincs szebb és új jövője!!!!!!!!És szerintem jogsértő volt a választás is!!!!* :angry: Jöttek a 2008.11.28.i Tapolcai általános iskolába a gyűlésre nem csak a TAPOLCAIAK hanem a VIDÉKIEK IS!!!!!!!!És hogy jutottak be????A válasz egyszerű:a Polgárőrök úgy csináltak,hogy megnézték a lakcimkártyát mindenkinek és akit nem ismertek de viszont megvolt beszélve,hogy bejöhetnek a vidékiek is és mikor megnézték a vidékinek a lakcimkártyát úgy csináltak mintha TAPOLCAI lakos lenne!!!!!!!!Pedig NEM!!!!!!!Amikor én ott voltam a gyűlésen az iskola bejáratánál kb.20-25 percig azt láttam,hogy mindenkit beengedtek a gyűlésre a tapolcai iskolának a tornacsarnokába!!!!!Akkor nemis kérdés ezntúl,hogy jutott be a vidéki a gyűlésre!!!!!!!*A gyűlésen elmondta egy személy,hogy.....-mikor csütörtökön ott volt az ezelött 1 nappal megrendezett gyűlésen akkor ült egy széken és látta,hogy nem ismeri azt a személyt aki mellette ült*!!!!Megkérdezte a mellette ülő személyt,hogy hová valósi!Mivolt a válasz??? :Én felsőzsolcai vagyok!Ezután megkérdezte,hogy és a többiek???Ők is Felsőzsolcaiak voltak!Majdnem a két hosszú széksor televolt Felsőzsolcai emberekkel!!!!!!Ezután kérdezte,hogy mit keresnek itt????a válasz az volt,hogy:-NEM SZÓLTAK RÁ SEMMIT!!!!!!!!


Na akkor kivolt az aki beengedte a vidékieket a Tapolcai ált.iskolai tornateremcsarnokába a gyűlésre!!!Úgy tudtam,hogy csak Tapolcai emberek mehettek be!Na akkor szabad bizni az olyan emberekben akik azt akarták és elinditották,hogy Tapolca önálló legyen Miskolctól???NEM!!!!!!!!!!!!!!!****

Az utolsó mondatom az lenne,hogy ezek a Tapolcai és kitudja honnan jövő milliárdosok a szegény emberekkel csesznének ki ha leválna Tapolca Miskolctól!!***A lényeg:-Tapolca épiteni akar 3 rendőrörsöt,újjitani orvosi rendelőt egy gyógyszertárat stb...!*De miből???:angry:

Köszönöm,hogy elolvasták a levelemet!*Gondolják,át,hogy ha levállik Tapolca Miskolctól mibe és mennyibe fog kerülni Tapolca fentartása és honnan szedi össze ezt a rengeteg pénzt!*

Mégegyszer köszönöm!***


További Szép és hangulatos Napot Kivánok Mindenkinek!!!*
(Miskolctapolca)---*tapolcavedoje*
süti beállítások módosítása