HTML

Maradj velünk Tapolca Baráti Kör

2008. december 7-én ismét népszavazás lesz, ahol Miskolctapolca jövőjéről kell felelősen dönteni, nevezetesen arról, hogy Miskolctapolca leváljon-e Miskolcról vagy sem.

Friss topikok

  • László: Megtudtam,hogy ide nem a helyi járat fog jönni hanem a sárgabusz!!!!Ehez mit szólnak???Ezt az Mv... (2008.12.11. 13:05) Meghívó
  • Annie: Én se értem, mire jó ez nekik... annyira vonzó lehetőség, hogy sárgabusszal járhatnak? :D (2008.12.06. 14:00) A barlangfürdő soha nem lesz "Tapolcafürdő" tulajdona!
  • Maradj velünk Tapolca Baráti Kör: Minidiktatúra avagy Leválását Előkészítő Bizottság A rendszerváltás szégyene a bizottság által ren... (2008.11.25. 10:51) Miért lenne jobb egyedül?
  • Balu: Ki a túró ez a Vanyó???!!! És milyen alapon ír alá a miskolctapolcaiak nevében???!!! Én spec nem... (2008.11.14. 21:38) Ki ismeri Vanyót?
  • Camina: Sajnos én nem szavazhatok, pedig mint tapolcai vállalkozót közvetlenül érintenek a helyi események... (2008.11.11. 19:20) Nem értem

Archívum

Maradj velünk Tapi!

2008.11.06. 10:18 :: Maradj velünk Tapolca Baráti Kör

Egyetem alatt három évig éltem Tapolcán, most avasi vagyok. Nemértem ezt a leválás ügyet, az egész egy nagy hülyeség. Maradj velünk TZapíííííí!!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maradjvelunktapolca.blog.hu/api/trackback/id/tr71753497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása